Curs de Real Driving

Perfecciona les teves
habilitats

Per a conductors novells.

10 classes pràctiques a Metodologia d’Observació Activa.

Carnet Coche Autoescuela Tarragona
Carnet de Conducir Autoescuela Tarragona

A qui va dirigit

A tots aquells conductors novells que vulguin millorar la seva tècnica de conducció i aprendre eines per a qualsevol escenari vial.

Metodologia

Un cop superat l’examen i sense cap pressió addicional, l’alumne pot assimilar millor conceptes de Conducció preventiva i eficient.

Elige el pack con más prácticas o la opción más barata y al mejor precio.
Reprodueix vídeo

Pilars Formatius de Real Driving

Seguretat

És l’objectiu principal d’aquesta formació. El conductor ha d’entendre que conduir és aprendre a protegir la pròpia vida i la dels altres. Aprendrà una conducció segura a través de tècniques basades en el Comportament.

Emocions

Conductes i Carretera. Les persones condueixen, i com a persones, porten incorporades la seva vida al vehicle. Treballarem unes dinàmiques per identificar quines emocions són les que més t’afecten al volant.

Eficiència

Durant el curs, a més, l’alumne veurà tècniques de conducció racional i eficient. Això us permetrà aprendre a conduir amb les mínimes emissions, respectant l’entorn i estalviant en recursos.

Per què aquest curs

La mobilitat està canviant a un ritme vertiginós i hi ha poques escoles vials que estiguin adaptant els seus continguts i formacions a aquesta Nova Mobilitat. A L’Escola de Conducció apostem fortament per reenfocar tota la nostra activitat no només a la clàssica obtenció de permisos, sinó també a veure com podem sumar per portar la seguretat i la sostenibilitat a tots els nivells.

Autoescuela Jordi Tarragona Contacto

¿Tens dubtes?

Condueix-te per Conduir

“Els alumnes sou el motiu que ens mobilitza. L’educació de futurs conductors amb valors és el segell del nostre servei. Uneix-te si vols aprendre a conduir de manera empàtica, racional i sostenible”.