Dona-li la volta
a ta teva carrera:

Converteix-te en conductor professional

Formació complementària: obtenció de permisos de vehicle industrial i certificacions especialitzades.

Una Proposta formativa inèdita

Formació específica

Oferim tots els permisos de vehicle pesat: C, D, E. Acompanyem l’obtenció del Permís amb els Certificats pertinents: CAP i ADR. La suma dels dos farà que et converteixis en un xofer professional.

Professorat especialitzat

El nostre objectiu és exigir l’esforç de l’alumne i protegir la labor artesanal del formador, generant una experiència transformadora. Comptem amb un equip dedicat exclusivament a treballar la formació professional.

Instal·lacions úniques

El 2021 vam obrir un centre únic especialitzat en la formació de Xofer Professional. Davant de la pista de vehicles pesats, comptem amb una nau equipada amb dues aules i una flota especialitzada.

El nostre equip a la teva disposició

Una visió sectorial

El sector del transport necessita professionals preparats per als nous reptes logístics. Cursar un permís professional és una finestra cap al món laboral i un canvi de rumb vital.

Ets una empresa?

Mètode Proactive®

Proactive és la metodologia formativa que generem a L'Escola de Conducció.
Situa la tecnologia al centre com a dinamitzador de l'experiència formativa que es produeix entre docent i alumne.

L'Escola de Conducció està oberta a tothom

Busquem persones que vibrin, amb passió per a treballar en un projecte líder en el sector.

El nostre avantatge principal
és la connexió directa amb
les empreses

Els alumnes realitzen la seva formació accedint a ofertes de feina.

Elige el pack con más prácticas o la opción más barata y al mejor precio.