Tens carrer, però et falta carretera

Amb el carnet B, no hi ha aventura que se't resisteixi. Cotxe manual, automàtic o adaptat. Tu tries com conduir: treu-te el carnet de cotxe!

Teòric + Pràctic

Només Pràctiques

Teòrico Online

Cotxe automàtic i híbrid

T’agradaria aprendre a conduir amb un cotxe que combina el millor de dos mons? A la nostra autoescola t’oferim cotxes automàtics i híbrids, que et permeten gaudir de la conducció sense complicacions i amb un menor impacte ambiental. No hauràs de canviar de marxa ni preocupar-te pel consum de benzina. Només hauràs d’enfocar-te al camí ia les normes de circulació.

Best seller: Carnet de Cotxe - Tarragona

El nostre Permís B de Tarragona és el producte estrella de la nostra autoescola. Milers d’alumnes han confiat en nosaltres i han obtingut el carnet de conduir sense problemes. Per què? Perquè els oferim un mètode eficaç, un tracte proper i un preu just.

Cotxe adaptat

A Jordi Escola de Conducció sabem que cada persona té unes necessitats diferents. Som dels pocs que comptem amb cotxes adaptats per a persones amb mobilitat reduïda. Comptem amb professors especialitzats i vehicles equipats amb tot allò que necessitis per obtenir el teu carnet de conduir amb total seguretat i confiança.

El teu carnet a la teva mà

Ens adaptem als teus temps i necessitats. Simplifiquem el camí cap al carnet de conduir amb la nostra plataforma digital. Realitza la teoria des del teu mòbil i reserva les pràctiques a l'app exclusiva de l'Escola Jordi®.

APP Escola Jordi

Mètode Proactive®

Proactive és la metodologia formativa que generem a L'Escola de Conducció.
Situa la tecnologia al centre com a dinamitzador de l'experiència formativa que es produeix entre docent i alumne.

Curs de Recuperació de Punts i Permisos

En col·laboració amb:

Si has perdut punts del teu carnet de conduir o t'ho han retirat, hauràs de fer un Curs de Sensibilització i Reeducació Viària.

Recuperación de puntos del carnet de conducir en nuestra autoescuela en Tarragona

A Reus treu-te'l amb

El teu carnet de conduir està a només un toc gràcies a la nostra col·laboració amb Dribo a Reus. Gestiona tot el procés de forma senzilla directament des del dispositiu mòbil. Amb flexibilitat en horaris de pràctica i zero classes teòriques presencials, tu decideixes quan i com obtenir el teu carnet.

Vols conduir amb seguretat i confiança?

Amb el curs de Real Driving, dominaràs situacions desafiadores a la carretera. Dissenyat per a titulars del carnet B que busquen perfeccionar la seva habilitat sense avaluacions. No deixeu que la por us impedeixi gaudir de la conducció. Apunta’t al curs de Real Driving i converteix-te en un expert al volant.

Autoescuela Jordi Tarragona

Entra en tu cuenta