La Xarxa de Centres Motoescuela segueix creixent gràcies a la incorporació de les millors autoescoles a cada zona. Ara és la demarcació de Reus la que tindrà Centre Oficial Motoescuela gràcies a Escola de Conducció Jordi.

Jordi, Escola de Conducció és un centre de formació amb una trajectòria impecable, amb un coneixement profund i professional pel que fa a la formació de conductors i amb unes ganes enormes de seguir innovant, millorant i liderant el mercat a la seva zona.

escola Jordi 1 Reus

Ara, l’equip de professionals de Escola de Conducció Jordi, s’uneixen a la Red de Centros Motoescuela per continuar treballant amb la màxima dedicació a la formació de motociclistes. La preocupació per la Seguretat Vial a Escola de Conducció Jordi és constant i no podia ser menys cap a aquest col·lectiu.

Cal destacar que la passió per les motos va a l’adn d’aquesta gran família i que, sens dubte, farà més fàcil que qualsevol usuari de Reus que en busqui una formació de qualitat per a motociclistes trobi al centre de Motoescuela a Reus el que estava buscant.

Escola Jordi 2

Comencem a treballar per ser millors, per oferir un millor tracte, amb un coneixement encara més precís per aconseguir millorar la Seguretat dels motociclistes a Reus.

Gràcies a tot l’equip de Escola de Conducció Jordi.