JA NO SOM UNA AUTOESCOLA, SOM UNA ESCOLA DE CONDUCCIÓ

Fa un any vaig canviar l’àmbit multinacional i “startuppero”, pel negoci tradicional familiar. Vaig canviar coordinar un equip de màrqueting, els “offside”, els “benefits”, els “hr review”, o dirigir-me a un equip directiu ple de “C’s”… vaig canviar tot això per passar temps treballant amb el meu pare Jordi Llorens amb la meva mare Carmen Minguella i amb el meu germà Ramon Llorens Minguella que van apostar per mi.

Un any després llencemJordi Escola de Conducció, que és l’evolució natural (generacional) del que portem fent més de 40 anys.

Resumir és complicat, però com diu el seu tagline: ja no som una autoescola, som una escola de conducció. Rellancem el model de negoci, i això ja no va de treure carnets. Va de persones, mobilitat sostenible i tecnològica.

Benvinguts a Jordi: Escola de Conducció. Driving People & Technology.

Gràcies a l’equip de Jordi que fa possible el projecte diàriament i gràcies als nostres grans col·laboradors que ens estan ajudant en aquest intens procés de transformació tecnològica.

Lluís Llorens Minguella