LA IMPORTÀNCIA DE TREBALLAR AMB LES EMPRESES PROFESSIONALS

Una de les línies estratègiques amb les quals hem llançat Jordi Escola de Conducció és la formació de seguretat viària per a les empreses, els Programes InCompany. La Primera Plataforma Digital de formació per les empreses del sector dels transports.

Treballant amb empreses del sector ens hem adonat que hi ha grans àrees de millora en matèria de seguretat, sostenibilitat, tecnologia i connectivitat de les flotes.

Fa més d’un any que treballem en un model que, basant-se en dades i sistemes predictius, fa una auditoria personalitzada de l’estat de les flotes i estils de conducció dels xofers professionals. Oferint formació a mesura a empreses amb flotes de vehicle pesant.

I, com funciona la plataforma d’empreses? Des del mateix lloc, gestionem les certificacions oficials i cursos a mesura, la gestió de la documentació, la informació i tramitació de les bonificacions. Tot això amb una facturació automatitzada i integrada, convertint els teus empleats en els nostres alumnes i generant una borsa d’ocupació amb talent a un clic.

Una vegada més presentem una proposta inèdita en el nostre sector conjuminant persones, vehicle i tecnologia.

Ens mou una mobilitat segura, sostenible i connectada.