UN MODEL VIARI CONNECTAT, MÉS SEGUR I SOSTENIBLE

Un dels projectes en els quals estem treballant últimament és a estructurar la corba d’aprenentatge dels nostres alumnes quan aprenen a conduir.

A través del nostre mètodeProactive, situem la tecnologia al centre com a dinamitzador de l’experiència formativa que es produeix entre docent i alumne. Combinem l’ús de noves tecnologies, l’experiència dels nostres docents i l’esforç dels nostres alumnes per dinamitzar el procés formatiu Utilitzem la tecnologia per analitzar el factor humà i el factor vehicle Generant un model viari connectat, més segur i sostenible.

El nostre sistema ens permet recollir dades a temps real de la performance de la conducció. En concret analitzem el que anomenem “estils de conducció”. Excessos de velocitat, frenat, gir, temps de revolucionat, conducció imprudent són algunes de les mètriques que mesurem.

D’aquesta manera aprofundim en la relació vehicle – persona – tecnologia i empoderem al docent perquè basi la seva formació en dades i ofereixi informes per a l’alumne durant el procés formatiu. Som la primera autoescola que emmagatzema dades de com aprenem a conduir les persones.

Des de L’Escola continuem treballant i investigant per a donar resposta als nous reptes logístics urbans i interurbans.

Benvinguts a l’Escola de la Nova Mobilitat.